Regenboogoutfits, paarse nagels en Skittles

Paarse Vrijdag is dé grote actiedag van de GSA (Gender & Sexuality Alliance). Door het dragen van paars of de kleuren van de regenboog, laten we zien dat iedereen hier op school zichzelf mag zijn.

Vandaag hesen en we daarom de regenboogvlag en is de school door een aantal leerlingen prachtig paars versierd. Zowel docenten als leerlingen zijn uitgenodigd om in het paars gekleed naar school te komen. En dat deden zij. In de school zie je leerlingen met paars haar, paarse truien, paarse sokken en zelfs regenboogoutfits. Als verrassing lag er een doosje Skittles klaar. Tijdens de pauze konden de paarse leerlingen op de foto, een paars armbandje om laten doen en zelfs hun nagels paars laten lakken.

Bekijk hier de foto's