Leer beter presenteren, argumenteren, kritisch luisteren, analyseren, snel reageren en overtuigen!

Vind je het leuk om anderen van jouw mening te overtuigen? Kom dan bij ons debatteam. Je leert nog beter redeneren en argumenteren en ontdekt waarom verschillende leerlingen een eigen mening over hetzelfde onderwerp kunnen hebben. Alle leerlingen kunnen meedoen aan het debatteam.

Twee uur per week ben je na schooltijd met de andere debattalenten bezig met debatvaardigheden, actualiteiten, onderzoek en vooral met debatteren. Je speelt regelmatig wedstrijden tegen andere scholen en doet mee aan landelijke debatcompetities.

Ervaring leert dat de vaardigheden die je opdoet bij het debatteam bij veel vakken en jouw vervolgstudie goed van pas komen.

Meer informatie: andere specials