Welkom bij Lyceum Ypenburg Eagles - naschoolse sport!

Bij Lyceum Ypenburg geloven we in het belang van een gezonde en actieve levensstijl. Daarom bieden we onze leerlingen een geweldige kans om hun passies te ontdekken en te ontwikkelen door middel van onze Naschoolse Sportprogramma's. Ons aanbod omvat een gevarieerde selectie van basketbal-, voetbal- en danslessen, evenals boeiende workshops, waardoor onze leerlingen hun vaardigheden kunnen vergroten en hun talenten kunnen ontplooien.

Waar en wanneer

Iedere middag is er iets te doen op sportgebied. Je traint onder begeleiding van deskundige sportdocenten waardoor je jouw sportieve talent tot een hoog niveau kan ontwikkelen. Je kiest per schooljaar één of meerdere sporten uit: floorball, basketbal, dans, handboogschieten of zaalvoetbal.

Alle naschoolse activiteiten vinden plaats na het laatste lesuur, van 16:00 tot 17:30 uur, zodat je voldoende tijd hebt om te ontspannen en te genieten van je naschoolse bezigheden. De sportlessen en workshops worden gehouden in de Boswijk sporthal, een moderne en goed uitgeruste locatie die ons in staat stelt om optimaal te presteren en plezier te hebben.

We kijken ernaar uit om je te verwelkomen bij onze naschoolse sportactiviteiten en workshops. Ontdek je passie, verbeter je vaardigheden en maak nieuwe vrienden, terwijl je plezier hebt in een ondersteunende en stimulerende omgeving. Schrijf je nu in en ervaar de opwinding van naschoolse activiteiten bij Lyceum Ypenburg!

Voor meer informatie en inschrijvingen kun je terecht bij het naschoolse activiteitenloket in de school of contact opnemen met de heer P. Nesty (nst@lyceumypenburg.nl).

Let's play, dance and explore together!