Je hoeft geen artiest te zijn om toegelaten te worden tot de talentgroep Musical!

Musical

Ben jij enthousiast en hou je van toneelspelen, muziek maken, zingen of dansen? Vind jij het leuk om decors te ontwerpen of mee te helpen bij de productie van musicalvoorstellingen? Dan is de talentgroep Musical iets voor jou. Wie voor deze talentgroep kiest, werkt toe naar een grootse voorstelling voor medeleerlingen en ouders in onze prachtige theaterzaal. Als het doek omhooggaat en de spots aangaan, wordt er vol overgave een prachtige musicalvoorstelling gespeeld.

Heb je de smaak te pakken? Sluit je dan na de brugklas aan bij Theatergroep Lyceum Ypenburg. Gedurende het schooljaar werk je onder leiding van een docent/regisseur naar een spectaculaire musical toe, die tijdens de theaterweek in maart/april avond aan avond volle zalen trekt.

Samen met leerlingen uit verschillende klassen volg je op een vaste middag in de week, na de gewone lessen musicallessen bij een professionele theaterdocent.

Meer informatie: dhr. S. ter Mors, mrs@lyceumypenburg.nl
Meer informatie: overige talentgroepen

Leerling
"Ik zit in de Talentgroep Theater en vind het leuk omdat je je fantasie mag gebruiken en lekker gek kan doen."