Lyceum Ypenburg opende deuren tijdens Open Huis!

Op vrijdag 26 januari openden wij onze deuren en heetten zo'n 700 leerlingen van groep 7/8 samen met hun ouders/verzorgers welkom om onze school te verkennen.
Tijdens het Open Huis hebben bezoekers de gelegenheid gehad om onze aandachtsgebieden te verkennen, met de docenten te praten en een gevoel te krijgen van de sfeer op onze school. Er waren ook informatiesessies en activiteiten die een goed inzicht gaven in ons onderwijsprogramma.

Belangrijke data:

Heb je het Open Huis gemist en wil je toch informatie over onze school of wil je een rondleiding? Kom dan langs op woensdag 6 maart tussen 14.30 - 16.30 uur.

Aanmelden kan via deze QR-code:

Ook is er een informatieavond voor ouders/verzorgers van leerlingen uit groep 7 en 8 op woensdag 28 februari van 19.30 - 21.00 uur.

Bekijk deze pagina voor meer informatie.

En wil je eerst een indruk van onze school? Bekijk dan deze video.