De winnaars van PWS-avond 2024

We kunnen terugkijken op een zeer succesvolle PWS-avond. Onze havo- en vwo-leerlingen hebben dinsdag 27 februari hun onderzoek gepresenteerd. De onderwerpen die aan bod kwamen, verdeeld over een alfa-, bèta- en gammaplein, waren weer zeer divers. Zo werd er antwoord gegeven op de vraag of er leven mogelijk is buiten onze planeet en werd onderzocht hoe en waar de koers van cryptomunten en aandelen op reageert. De bezoekers konden hun stem uitbrengen op de beste pitch en hebben dat massaal gedaan. Met trots kunnen we vandaag de winnaars bekendmaken.

De winnende groep Havo is ‘Ruimtereis – Casper, Lucas en Niek’

De winnende groep Vwo is ‘Ovidius vs. Shakespeare – Indra en Yara’

Wij willen al onze leerlingen bedanken voor hun inzet deze avond en de winnaars van harte feliciteren. Komende week zullen de winnaars in het zonnetje worden gezet en ontvangen zij de bijbehorende aanmoedigingsprijs.